Bo Bomuld

Radioreklamer, der virker

Bo Bomuld har lyttet radioreklamer for Radiodays. I denne session præsenterer han det bedste håndværk fra hele verden – og herhjemme – hørt gennem hans ører.

Hvad kan vi lære? Hvad kan vi lade os inspirere af? Hvad virker? Hvordan kommer vi kommunikativt videre? Lyt med, og tag fem inspirerende dogmer med hjem til dine egne produktioner.

Bo har siden 2001 haft sit eget branding- og kommunikationsbureau, HAPTIC, hvor han skaber salg, forståelse, begejstring, nærvær og oplevelsesrum mellem produkter og målgrupper. To år efter starten skrev Bo det kommunikative fundament og løfte for DR P3, som stadig bruges særdeles aktivt flere gange i timen i programfladen. Bos arbejde har ført ham godt rundt i verden for blandt andet Vestas, Velux og Kvik, og han arbejder hver dag med forskellige former for budskabsmæssig ind- og udlevelse for både områder, personer, produkter og ydelser.

Bos mantra er ”Af ord er du kommet. Til ord skal du blive.”

 

>> Se alle talere til Radiodays 2017